Tájékoztató
Megérkeztünk a jövőbe!
A mi célcsoportunk a magán emberek, családok, társas lakótársak, vállalatok és vállalat csoportok, ipari és mezőgazdasági felhasználók.
Partnereink a fejlesztésben az építészek, a lakó szövetkezetek, ingatlan és terület fejlesztők, önkormányzatok és beruházók. Az egyszerű hétvégi házaktól a különleges épületekig megvalósítjuk az elképzeléseiket.
A SIPEUROPE rendszer képes biztosítani az energiatakarékos, akár passzív ház követelményeit is.
Jelszavunk: gyors, stabil, takarékos
A TIGATI NEXT Kft. a SIPEUROPE modul építési rendszer generál szakkivitelezője.
A TIGATI NEXT Kft. vállalja a tervezéstől kezdve a szerkezet felállítását.
A TIGATI NEXT Kft. vállalja generálban az egész építmény felépítését, akár passzív okosház minőségben.
Folyamatosan nyomon követjük a tervezéstől kezdve az egész építkezés megvalósítását, az előírt technológiát és a jövőbeni alacsony energia felhasználását is.
ÁLTALÁNOS MŰKÖDÉSI RENDSZERÜNK SAJÁT KIVITELEZÉSBEN
A SIPEUROPE ÉPÍTÉSI RENDSZER MEGRENDELÉSÉHEZ
A TIGATI NEXT Kft. CSAK SIPEUROPE RENDSZERŰ HÁZAKAT ÉPÍT
1. lépés – Konzultáció az építményről
Kapcsolat felvétel, konzultáció és regisztráció a magyarországi képviselettel.
Regisztráció, működési szabályzat átadása.
Egyeztetés az építész tervezőről és tervezővel, időpont kijelölése.
1. A képviselet tervezője(i) árajánlatot készít a tervezés költségeiről.
Megrendeli az építész terveket:
- látványterv ( 1 hónap) , utána egyeztetés a végleges tervről
- engedélyezési ill. bejelentési terv ( 1-3 hónap), plusz egyeztetés megrendelővel ) számla előleg
- egyeztetés a gépészet külső lehetőségeiről
- egyeztetés az energia ellátásról és a belső gépészetről, berendezésről
2. A tervező és a megrendelő tervezői szerződést köt. (mell.: tervezői árajánlat)
3. A megrendelő saját tervező esetében elküldi a terveket szerkezeti árajánlat céljából.
A tervek és számítások elküldése a képviselet e-mail címére (tigatisip@gmail.com), a regisztráció dokumentumaként.
Csak az elkészült, komplett építész tervek alapján tudunk becsült árajánlatot adni.
A terveket és a számításokat a képviselet elküldi gyártónak a regisztrációs számmal együtt, a gyártónak. A dokumentáció elküldése gyártóhoz, árajánlatra. Alaprajzi vázlatokra, csak a rendelkezésre álló adatokra tudunk támaszkodni.
A tervek alapján a gyártó a hozzárendelt projektmenedzsere elküld Önnek egy "Standard üzleti megállapodást” a „becsült”, vagy számított érték megrendelésére. Az első és egyetlen árajánlat költség mentes. (árajánlat 1-3 hét). A többi változat ajánlata 100.000.- Ft/db, mely megrendelés esetén beépül a díjba.
Alap információk:
Az épület / cím helye
Cégnév / befektető neve
Felelős személy / tervező a rajz dokumentációjának összehangolásáért
Számla adatok
A munka várható kezdete
Egyéb különleges információk (korlátozott földterület, a fő árutovábbítási út, magas tető- vagy mennyezet terhelés, nagy szélterhelés)
* Minél több információt ad nekünk, annál pontosabban tervezhetjük meg az építési folyamatot.
Projekt dokumentáció:
Építészeti rajzokat a dwg vagy pdf. formátumokat szükséges megadni.
A kért projekt tervek:
A projekt alaprajza, esetleg tetőtéri alaprajz.
A tervezett építmény magassága (keresztirányú, hosszirányú, keresztmetszet), talajminta.
Számított alapozási, mennyezeti, esetleg tetőtéri és tető szerkezeti terv.
Árajánlat szerkezet becsült árára, valamint a szerkezet felállításának díjára.
A megrendelő és a képviselet a szállításra pontos határidő megállapodást köt.
A szerkezet felépítése és az árajánlat elfogadása, a tervező és megrendelő aláírásával.
A megrendelő és a képviselet gyártási és kivitelezési szerződést köt a szerkezetre.
2. A megrendelő és a kivitelező egyeztet az épület szerkezeti elemeiről és árajánlatot, valamint kivitelezési szerződést köt.
Egyéb épület szerkezetek (alap, tető, héjjalás, nyílászárók, gépészet, stb.) tételes árajánlat kérése, csak az elfogadott és megrendelt sipeurope szerkezet után történik.
3. lépés - Kivitelezési és gyártási dokumentumok készítése
A szerkezet becsült ( számított)értékének elfogadása után gyártó vállalkozási szerződést és a becsült érték 30%-áról első részszámlát állít ki.
Miután megkapta az aláírt vállalkozási szerződést, és az előleg befizetése megérkezett számlánkra, mérnökeink elkészítik az összeszerelés és gyártási terveket. A tervek elkészítésének várható időtartama 2-5 hét, a projekt összetettségétől és mértékétől függően. A tervezés során mérnökeink folyamatos kapcsolatban vannak a magyar felelős építész tervező mérnökkel, egyeztetnek a statikus mérnökkel, a nyílások, áthidalások, alapozás méretezésével , stb. kapcsolatban. Az egyeztetések után mérnökeink elkészítik az összeállítási rajzokat és elküldik tervezői és megrendelői ellenőrzésre.
Fontos: Amennyiben a kivitelezési tervrajzok elkészítése után további változások következnek be (a kerületi falak méreteinek és az épület magasságának, a válaszfalak méreteinek megváltoztatása, a tető szerkezet cseréje, stb.) , úgy az utólagos tervezési munkáért gyártó 20 EUR/ óra tervezési díjat számol fel. Előtte ajánlatot készít.
A gyártó végleges árajánlatot állít ki.
A konvertált tervek és a pontos ár elfogadása a tervező és megrendelő aláírásával.
4. lépés - Kivitelezési és gyártási dokumentumok jóváhagyása- Termelés
Az kivitelezési rajzok jóváhagyása a felelős építész tervező, a megrendelő és a képviselet aláírásával e-mailon keresztül történik, vagy a tervdokumentáció minden oldalának személyes aláírásával.
Az elfogadott dokumentumok alapján a gyártó második részszámlát állít ki, a végleges és pontos árajánlat 40 %-os értékével.
A számlára történő befizetéskor a projekt a gyártási programba kerül. A gyártás általában 4-7 hétig tart. (a projektek nagyságától és méretétől függően)
A képviselet tervezője a rajzok és tervek jóváhagyása után elkészíti az alábbi terveket: 2 hét
- statikus terv
- gépész terv
- generál terv árajánlatának elfogadása
5. A kivitelező az elfogadott költségvetés alapján elkészíti a terv szerinti alapot és a szükséges gépészetet (2-4 hét)
6. lépés - Szállítás
A felelős projektvezetőnk tájékoztatja a megrendelőt, felelős tervezőt, forgalmazót az elkészült rendszer szállításának és kirakodásának pontos időpontjáról.
A szállítást a szállítmányozó cég irányítja és számlázza ki. Az előzetes időpont értesítés azért szükséges, hogy megrendelő tudja biztosítani a szállítmány fogadását a megadott címen és értesíteni tudja az építkezés felelős vezetőjét.
A gyártó berakodás időpontjában a teljes szerződés értékének végszámláját kiállítja és a számla ellenértékének beérkezése után a szállítmányt elindítja.
Az anyag kirakodását a vevő biztosítja.
A szállítás becsült díja 2 euro/km., melyet a leszállítás után kell teljesíteni. Budapest kb. 160 km
7. lépés – Szerkezet felállítása
- a gyártási idő alatt az alap elkészítése (pince szint, vb lemez vagy talajcsavar) 1-3 hét
- szerkezet felépítése a megérkezés után 1-3 hét
- teljes generál kivitelezés megállapodás szerint 2-6 hét
8. lépés - Soron követés
- alap ellenőrzés (talajcsavar, vb alap)
- szerkezet statikai építésének ellenőrzése
- tűzgátlás .gipszkarton. ellenőrzés
- homlokzati hőszigetelés ellenőrzés
- teljesítés igazolás kiadása
9. A kivitelező az elfogadott költségvetés és szerződés alapján a terveknek megfelelően felépíti az épületet.
FIGYELEM!
A teljes és általános projekt várható, becsült időtartama, nagyságtól függően 12-16 hét.
Minden egyes projektre a gyártó képviselője egyedi határidő megállapodást köt megrendelővel.
A Működési Rendszert tudomásul veszem és elfogadom.
Budapest, 2020. …………………..
---------------------------------------------------------------
Megbízó
---------------------------------------------------------------
Gyártó képviselője